Varno nakupovanje

Regulamin sklepu

PRAVILNIK O IZVAJANJU ELEKTRONSKIH STORITEV IN NAKUPOVAJU V SPLETNI TRGOVINI WWW.DSTREET-SHOP.SI

(v nadaljnjem besedilu: »pravilnik«)

Spletna trgovina dstreet-shop.si skrbi za pravice potrošnikov. Potrošnik se ne more odpovedati pravicam, ki mu izhajajo iz Zakona o varstvu pravic potrošnikov. Pogodbena določila, ki so za potrošnika manj ugodna kot določila Zakona o varstvu pravic potrošnikov, so nična, namesto njih pa se uporabljajo določila Zakona o varstvu pravic potrošnikov. Zato tudi določbe tega pravilnika niso namenjene izključevanju ali omejevanju kakršnih koli pravic potrošnikov, ki jim izhajajo iz veljavne zakonodaje, vse morebitne dvome pa je treba razlagati v korist potrošnika. V primeru neskladja določil tega pravilnika z zgoraj navedenimi predpisi, se upoštevajo in uporabljajo slednji.

Ta pravilnik opredeljuje načela poslovanja družbe D-TEX sp. z o.o. s sedežem v Wielunu, ul. Jana Długosza 5, 98-300 Wielun, vpisana v poslovni register nacionalnega sodnega registra pri okrajnem sodišču Łódź – Śródmieście, 10. gospodarski oddelek poslovnega registra na Poljskem pod številko KRS 0000687728, davčna številka (NIP): 8322080434 (v nadaljnjem besedilu prodajalec ali D-TEX) na spletni strani dstreet-shop.si, (v nadaljnjem besedilu: »spletna trgovina«) in načela nudenja brezplačnih elektronskih storitev.

  1. Opredelitev pojmov

    • Delovni dan - vsak dan od ponedeljka do petka razen državnih praznikov.
    • Dostava - pomeni dejansko dejanje, s katerim prodajalec prek dobavitelja dostavi naročeno blago proti plačilu stroškov, povezanih z izvajanjem pogodbe o dostavi blaga kupcu.
    • Dobavitelj - pomeni subjekt, s katerim sodeluje prodajalec na področju dobavljanja blaga – seznam teh subjektov je objavljen na spletni strani dstreet-shop.si.
    • Kontaktni obrazec - pomeni subjekt, s katerim sodeluje prodajalec na področju dobavljanja blaga – seznam teh subjektov je objavljen na spletni strani dstreet-shop.si.
    • Obrazec za registracijo - obrazec, ki je na voljo na spletni strani spletne trgovine in omogoča ustvarjanje računa uporabnika.
    • Obrazec za naročilo - pomeni elektronsko storitev, interaktivni obrazec, ki je na voljo v spletni trgovini in omogoča oddajo naročila, predvsem z dodajanjem izdelkov v elektronsko košarico in določitvijo pogojev prodajne pogodbe, vključno z načinom dostave in plačila.
    • Geslo - pomeni niz črk, številk ali drugih znakov, ki jih uporabnik izbere ob registraciji v spletni trgovini in ki je potrebno za varen dostop do uporabniškega računa.
    • Kupec - je (1) fizična oseba, starejša od 18 let in popolnoma poslovno sposobna, v primerih, ki jih določa veljavna zakonodaja, pa tudi fizična oseba z omejeno poslovno sposobnostjo, ki je dopolnila 16 let, kolikor lahko pridobiva ​​pravice in prevzema obveznosti v skladu z določbami splošno veljavne zakonodaje; (2) pravna oseba; (3) organizacijska enota brez pravne osebnosti, katere ustrezne določbe ji podeljujejo pravno sposobnost; ali (4) fizična oseba, ki sklene pogodbo, neposredno povezano z njeno gospodarsko dejavnostjo, če iz vsebine te pogodbe izhaja, da za to osebo nima poklicnega značaja, ki izhaja zlasti iz predmeta njene gospodarske dejavnosti, ki je na voljo na podlagi določb o centralnem registru in podatkih o gospodarski dejavnosti – ki je sklenila ali namerava skleniti prodajno pogodbo s prodajalcem.
    • Civilni zakonik - poljski civilni zakonik z dne 23. aprila 1964 (Ur. l. Republike Poljske 2018.1025).
    • Potrošnik - je fizična oseba, ki s pravno osebo sklene pravni posel, ki ni neposredno povezan z njegovo poslovno ali poklicno dejavnostjo, v skladu z 221. členom poljskega Civilnega zakonika (Ur. l. Republike Poljske 2018.1025).
    • Uporabniški račun - pomeni elektronsko storitev, zbirko virov v sistemu IKT ponudnika storitev, označenih z individualnim imenom (uporabniškim imenom) in geslom, ki jih zagotovi prejemnik storitve, v kateri so podatki, ki jih posreduje prejemnik storitve, in informacije o naročilih, ki jih je le-ta oddal v spletni trgovini.
    • Uporabniško ime - pomeni e-mail naslov uporabnika, ki ga le-ta vpiše med ustvarjanjem svojega računa.
    • Spletne novice, SMS-novice - pomeni elektronsko storitev, storitev elektronske distribucije, ki jo izvaja ponudnik storitve po elektronski pošti in v obliki besedilnega sporočila, poslanega na mobilni telefon, ki omogoča vsem uporabnikom storitve, da od ponudnika samodejno prejemajo spletne novice, SMS-novice, ki vsebujejo podatke o izdelkih, novostih in promocijah v spletni trgovini.
    • Podjetje - pomeni kupca, ki ni potrošnik.
    • Samostojni podjetnik posameznik, za katerega veljajo enake pravice kot za potrošnika - je fizična oseba, ki sklene pogodbo, neposredno povezano z njegovo dejavnostjo, kadar iz vsebine te pogodbe izhaja, da za to osebo nima poklicne narave, ki izhaja zlasti iz predmeta njegove gospodarske dejavnosti, dostopne na podlagi določb o centralnem registru in podatkih o gospodarski dejavnosti.
    • Pravilnik - ta pravilnik spletne trgovine.
    • Registracija - pomeni dejansko aktivnost, opravljeno na način, določen v pravilniku, ki je potrebna, da kupec lahko uporablja vse funkcije spletne trgovine.
    • Spletna trgovina, trgovina - spletna trgovina prodajalca in ponudnika storitev, ki je na voljo na spletnem naslovu: https://www.dstreet-shop.si.
    • Prodajalec in ponudnik storitev - pomeni družbo D-TEX sp. z o.o. s sedežem v Wielunu, ul. Jana Długosza 5, 98-300 Wielun, vpisana v poslovni register nacionalnega sodnega registra pri okrajnem sodišču Łódź – Śródmieście, 10. gospodarski oddelek poslovnega registra na Poljskem pod številko KRS 0000687728, davčna številka (NIP): 8322080434, elektronski naslov: dstreetsi@dstreet.eu.
    • Blago - pomeni stvar, ki jo prodajalec proda kupcu prek spletne trgovine po plačilu kupnine.
    • Trajni medij - pomeni material ali orodje, ki potrošniku ali podjetju omogoča shranjevanje osebno naslovljenih informacij na način, ki omogoča dostop do informacij v prihodnosti za obdobje, ki ustreza namenu, za katerega se te informacije uporabljajo, in ki omogoča shranjene informacije odpreti v nespremenjeni obliki. Elektronska korespondenca, ki jo pošilja prodajalec in je shranjena na trdem disku računalnika potrošnika ali podjetja, predstavlja trajni medij.
    • Prodajna pogodba - pomeni prodajno pogodbo v smislu določb civilnega zakonika, sklenjeno z uporabo sredstev za sporazumevanje na daljavo in v zvezi s prodajo blaga s strani prodajalca kupcu za plačilo kupnine in morebitnih stroškov, povezanih z izvedbo pogodbe za dostavo blaga kupcu.
    • Pogodba o izvajanju storitev - pomeni pogodbo, ki se nanaša na izvajanje elektronskih storitev, v smislu 4. odst. 2. čl. Zakona z dne 18. julija 2002 o elektronskem opravljanju storitev (Ur. l. Republike Poljske 2017.1219, kakor je bil spremenjen). Na področju elektronskih storitev je ta pravilnik iz 8. člena zgoraj navedenega zakona.
    • Elektronska storitev - storitev, ki jo ponudnik storitve za prejemnika storitve izvaja po elektronski poti prek spletne trgovine. Ponudnik izvaja naslednje brezplačne elektronske storitve: kontaktni obrazec, vodenje uporabniškega računa in pošiljanje spletnih novic uporabniku.
    • Prejemnik storitev - (1) fizična oseba, ki je poslovno sposobna, v primerih, določenih z veljavno zakonodajo, pa tudi fizična oseba z omejeno pravno sposobnostjo; (2) pravna oseba; ali (3) organizacijska enota brez pravne osebnosti, katere ustrezne določbe ji podeljujejo pravno sposobnost – ki uporablja ali namerava uporabljati elektronske storitve.
    • Zakon o varstvu pravic potrošnikov - poljski zakon z dne 30. maja 2014 o varstvu pravic potrošnikov (Ur. l. Republike Poljske 2017.683, kakor je bil spremenjen).
    • Zakon o elektronskem opravljanju storitev - poljski Zakon o elektronskem opravljanju storitev z dne 18. julija 2002 (Ur. l. Republike Poljske 2017.1219, kakor je bil spremenjen).
    • Naročilo - pomeni izjavo volje kupca, ki je podana prek obrazca za naročilo in je namenjena neposredni sklenitvi prodajne pogodbe s prodajalcem.
  2. Splošne določbe

    1. Pravilnik opredeljuje pogoje za opravljanje elektronskih storitev s strani ponudnika storitev in način sklepanja pogodb o prodaji blaga med kupcem in prodajalcem prek spletne trgovine.
    2. Tehnične zahteve glede programske opreme, potrebne za obisk spletne trgovine: (1) računalnik, prenosnik ali druga multimedijska naprava z dostopom do spleta; (2) dostop do elektronske pošte; (3) spletni brskalnik: Mozilla Firefox v različici 17.0 ali novejši ali Internet Explorer v različici 10.0 ali novejši, Opera v različici 12.0 ali novejši, Google Chrome v različici 23.0. ali novejši, Safari v različici 5.0 ali novejši; (4) priporočena minimalna ločljivost zaslona: 1024x768; (5) omogočeno shranjevanje piškotkov v spletnem brskalniku in delovanje programa Javascript.
    3. Vse pravice do spletne trgovine, vključno z lastniškimi avtorskimi pravicami in pravicami intelektualne lastnine, so last prodajalca.
    4. Prodajalec uporablja mehanizem besedilnih datotek, t. i. piškotkov. Piškotki se shranjujejo v spletnem brskalniku. Vsakič ko obiščete spletno trgovino, spletni brskalnik prejme piškotke in jih pošlje nazaj na strežnik kot dodatno informacijo. Spletni strežnik za vsakega uporabnika ustvari ločene piškotke. Uporaba vseh funkcij spletne trgovine je mogoča izključno, ko so piškotki aktivni. Več informacij na to temo najdete v politiki zasebnosti, ki je objavljena na spletni strani dstreet-shop.si.
    5. Za oddajo naročila v spletni trgovini in uporabo storitev, ki jih ponudnik storitev ponuja po elektronski poti, je potrebna uporaba e-poštnega računa.
    6. Kupcu je prepovedano posredovati nezakonite vsebine, ki kršijo veljavne predpise, ter uporabljati spletno stran na način, ki je v nasprotju z zakonodajo, ali na način, ki krši pravice tretjih oseb.
    7. Uporaba spleta predstavlja tveganje za razkritje vsebine tretjim osebam, katerim vsebina ni namenjena. Prodajalec priporoča uporabo antivirusnih programov na napravah, ki jih uporablja kupec.
  3. Obdelava osebnih podatkov

    1. Družba D-TEX sp. z o.o. s sedežem v Wielunu (98-300), ul. Jana Długosza 5, vpisana v poslovni register nacionalnega sodnega registra pri okrajnem sodišču Łódź – Śródmieście, 10. gospodarski oddelek poslovnega registra na Poljskem pod številko KRS 0000687728, davčna številka (NIP): 8322080434, matična številka (REGON): 367847166 in Grzegorz Drop, ki opravlja gospodarsko dejavnost pod firmo Grzegorz Drop F.H. »MILANO« s sedežem v Wielunu (98-300), ul. Jana Długosza 5, davčna številka (NIP): 8321949717, matična številka (REGON): 100775146 sta soupravljavca osebnih podatkov uporabnikov spletne trgovine in pridobljene osebne podatke, pridobljene prek spletne strani: https://www.dstreet-shop.si, obdelujeta v skladu z Uredbo Evropskega parlamenta in Sveta (EU) 2016/679 z dne 27. aprila 2016 o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov in o prostem pretoku takih podatkov ter o razveljavitvi Direktive 95/46/ES (Splošna uredba o varstvu podatkov), v nadaljnjem besedilu »GDPR«.
    2. Podrobne informacije glede varstva osebnih podatkov, ki se izvaja s strani prodajalca, so navedene v politiki zasebnosti, objavljeni na spletni strani dstreet-shop.si.
    3. Sprejem tega pravilnika in politike zasebnosti pomeni strinjanje z obdelavo osebnih podatkov v skladu z zgoraj navedenimi dokumenti.
  4. Postopek registracije

    1. Za pridobitev računa mora uporabnik opraviti brezplačno registracijo na spletni strani dstreet-shop.si.
    2. Uporabnik, ki opravi registracijo na spletni strani, izjavlja, da ima najmanj 16 let. Oseba, mlajša od 16 let, nima pravice do pridobitve računa na spletni strani dstreet-shop.si.
    3. Ob registraciji uporabnik izpolni obrazec, ki ga prodajalec objavi na spletni strani spletne trgovine, in izpolnjenega pošlje prodajalcu tako, da klikne na polje »Registriraj račun«. Ob registraciji uporabnik sam določi uporabniško ime in geslo.
    4. Ob registraciji ima uporabnik možnost, da se seznani s pravilnikom, katerega vsebino sprejme z označitvijo ustreznega polja v obrazcu.
    5. Po registraciji v spletni trgovini se uporabnik vsakič vpiše z istim uporabniškim imenom in geslom, ki ju je navedel v obrazcu za registracijo.
    6. V trenutku, ko ponudnik storitev uporabniku pošlje potrdilo o ustvarjenem računu na e-naslov, ki ga je uporabnik navedel v obrazcu za registracijo, je med uporabnikom in prodajalcem sklenjena pogodba za opravljanje elektronskih storitev – storitev vzdrževanja uporabniškega računa in storitev dostopa do kontaktnega obrazca. Uporabnik obenem prejme možnost dostopa do svojega računa in spreminjanja podatkov, vpisanih med postopkom registracije. Storitev je brezplačna.
    7. Med registracijo ima kupec možnost, da privoli v obdelavo osebnih podatkov za namene prejemanja spletnih novic s komercialnimi informacijami prodajalca na navedeni e-naslov in za prejemanje SMS-novic s komercialnimi informacijami prodajalca na posredovano številko mobilnega telefona.
  5. Poenostavljena registracija

    1. Kupec ima v primeru oddaje naročila po telefonu možnost opraviti nakup kot t. i. »gost«, torej brez registracije, ali oddati naročilo na spletni strani dstreet-shop.si tako, da izbere možnost »Kupi kot gost«.
    2. Ob nakupu kot »gost« kupec izjavlja, da je starejši od 16 let. Oseba, mlajša od 16 let, nima pravice opraviti nakupa na zgoraj omenjeni način.
    3. V primeru nakupa kot »gost« se za kupca ustvari račun z minimalno količino podatkov, ki so potrebni za izvedbo naročila. Prodajalec nima možnosti izvedbe naročila kupca, ne da bi zanj ustvaril račun. Potem ko je za kupca ustvarjen račun, bodo kupcu po elektronski pošti poslani podatki za dostop do uporabniškega računa.
    4. Gost lahko po izvedbi naročila prodajalcu pošlje zahtevo za izbris njegovega uporabniškega računa po elektronski pošti na naslov: dstreetsi@dstreet.eu ali po pošti na naslov prodajalca, ki je naveden v tem pravilniku. Reševanje zahtevkov poteka v skladu s pravili, opredeljenimi v 5. odst., 12. čl. tega pravilnika.
  6. Pravila nakupovanja

    1. Informacije o blagu predstavljajo ponudbo za sklenitev pogodbe.
    2. Informacije o blagu ne predstavljajo ponudbe v smislu veljavnih predpisov.
    3. Z oddajo naročila z uporabo mehanizmov, ki so na voljo na spletni strani trgovine (obrazec za naročilo), kupec odda ponudbo za nakup določenega blaga pod pogoji, navedenimi v njegovem opisu.
    4. Uporabnik lahko odda naročilo za izdelke, ki so na voljo v spletni trgovini, kot registriran uporabnik (po vpisu v svoj uporabniški račun) ali kot t. i. »gost« (nakup z omejeno registracijo).
    5. Cene blaga, ki so navedene na spletni strani spletne trgovine:

      • vključujejo davek na dodano vrednost (DDV) in so navedene v evrih (EUR),
      • ne vključujejo stroškov dostave. Stroški dostave so odvisni od načina dostave blaga kupcu ter vrednosti in velikosti naročila, navedeni pa so v povzetku naročila.
    6. Za oddajo naročila mora uporabnik:

      • izbrati izdelke, ki jih želi kupiti, nato klikniti na gumb »Dodaj v košarico« ali na ikono košarice, v kolikor pa uporabnik želi kupiti več izdelkov, pa to dejanje ponovi za vsakega od izbranih izdelkov posebej; izbiro lahko opravi tudi s klikom na gumb (+) ali (-) poleg izbranega izdelka,
      • po koncu izbire izdelkov mora preiti v »Košarico« (gumb »Pokaži košarico«) in klikniti na gumb »Naprej« ter se vpisati v svoj uporabniški račun oziroma sprejeti pravilnik spletne trgovine (v primeru uporabnika, ki želi nakup opraviti kot gost), nato pa:
        • izbrati način za dostavo blaga in način plačila,
        • vpisati podatke prejemnika naročila in naslov za dostavo blaga,
        • vpisati podatke za račun, če so drugačni od podatkov za dostavo naročila,
        • klikniti gumb »Potrdi in plačaj«.
    7. Skupen strošek naročila (tj. vrednost blaga skupaj s stroški dostave) je prikazan v košarici pred klikom na gumb »Potrdi in plačaj«.
    8. Po oddaji naročila bo na e-naslov kupca oziroma na naslov kupca, ki je naveden v uporabniškem računu, poslano potrdilo o oddaji naročila in informacija o sprejemu naročila v obdelavo ali morebitnih ovirah pri izvedbi naročila.
    9. Izjava prodajalca o sprejemu naročila v izvedbo je hkrati potrdilo o sklenitvi prodajne pogodbe med prodajalcem in kupcem.
    10. Po sklenitvi prodajne pogodbe prodajalec potrdi njene pogoje tako, da jo pošlje na (trajnem mediju) elektronski naslov uporabnika ali na naslov uporabnika, ki je naveden v uporabniškem računu.
    11. Rok izvedbe naročila je naveden individualno pri vsakem izdelku v obliki števila dni.
    12. V primeru nedostopnosti naročenega blaga v spletni trgovini ali nezmožnosti izpolnitve kupčevega naročila iz drugih razlogov, bo prodajalec kupca o nastali situaciji obvestil po elektronski pošti ali na naslov, ki je naveden v uporabniškem računu kupca. V primeru nedostopnosti danega izdelka po oddaji naročila in sklenitvi prodajne pogodbe lahko kupec odstopi od prodajne pogodbe.
    13. Cene izdelkov ne vsebujejo informacije o stroških dostave in drugih stroških, ki jih bo moral kupec poravnati v zvezi s prodajno pogodbo.
    14. O vseh stroških, povezanih z naročilom, bo kupec obveščen pri izbiri načina dostave in ob oddaji naročila.
    15. Plačilo se izvede z bančnim nakazilom (gumb »Predplačilo«) prek enega od razpoložljivih načinov za plačilo ali z gotovino (gumb »Plačilo po povzetju«). V primeru plačila po predračunu se bo izvedba naročila začela, ko prodajalec prejme informacijo o opravljenem plačilu s strani kupca (prek enega izmed razpoložljivih načinov za plačilo) in ko prodajalec kupcu pošlje potrditev naročila.
    16. Prodajalec s potrdilom o oddaji naročila obvesti kupca o datumu, v katerem je dolžan izvesti plačilo za oddano naročilo.
    17. V primeru, da kupec ne plača kupnine v roku iz 16. odst. tega pravilnika, določi prodajalec kupcu dodatni rok in ga na trajnem mediju obvesti, da bo po izteku dodatnega roka prodajalec odstopil od prodajne pogodbe. Izjavo o odstopu od prodajne pogodbe bo prodajalec poslal kupcu na trajnem nosilcu podatkov na e-naslov, ki ga je navedel kupec, ali na naslov, ki ga je kupec navedel v uporabniškem računu ali ob oddaji naročila.
    18. Dostava blaga se izvaja po območju Republike Poljske ali v državah, navedenih na spletni strani dstreet-shop.si kot mednarodne pošiljke.
    19. Prodajalec na spletni strani spletne trgovine objavi informacijo o roku odpreme pošiljke z naročenim blagom kupca. Zgornja informacija predstavlja okvirni čas, ki se šteje od trenutka sprejema naročila v obdelavo do trenutka odpreme blaga kupcu. Čas izvedbe naročila je določen ob upoštevanju časa za pripravo naročenega blaga in je odvisen od dostopnosti naročenih izdelkov.
    20. Prodajalec izjavlja, da je dobavljeno blago, ki je predmet prodajne pogodbe, brez napak.
    21. Naročeno blago bo s kurirsko službo dostavljeno na naslov kupca, ki ga je le-ta navedel v obrazcu za naročilo oz. v uporabniškem računu.
    22. Navedba nepravilnega ali nepopolnega naslova za dostavo s strani kupca lahko podaljša čas dostave naročenega blaga oz. blago v tem primeru ne bo dostavljeno.
    23. Na dan dostave blaga bo prodajalec kupcu po elektronski pošti poslal potrdilo o oddaji pošiljke.
    24. Kupec ima dolžnost dostavljeno blago preveriti, v primeru poškodovanega paketa pa ima od dostavne službe pravico zahtevati zapisnik o vročitvi, ki vsebuje opis poškodbe.
    25. Prodajalec k paketu, ki je predmet dostave, priloži račun za kupljeno blago.
    26. V primeru odsotnosti prejemnika na navedenem naslovu bo dostavljavec pustil obvestilo o neuspeli vročitvi paketa ali bo s prejemnikom poskusil stopiti v stik po telefonu z namenom določitve novega termina za dostavo paketa. V primeru vračila naročenega blaga v trgovino s strani kurirske službe, bo prodajalec s kupcem stopil v stik po e-pošti ali telefonu ter se s kupcem dogovoril za datum in stroške ponovne dostave.
    27. Stroške ponovne dostave plača kupec.
  7. Odgovornost prodajalca (ponudnika storitev) Jamstva

    1. Prodajalec odgovarja kupcu, če ima prodano blago fizično ali pravno napako (garancija), v skladu z določbami civilnega zakonika. Prodajalec jamči v okviru garancije za fizične napake, ki so obstajale v času, ko je nevarnost prešla na kupca, ali so nastale zaradi vzroka, ki je značilen za istočasno prodano stvar, in so bile ugotovljene v dveh letih od dneva dostave blaga kupcu.
    2. V primeru napake na blagu lahko kupec:

      • poda izjavo o znižanju cene ali odstopu od prodajne pogodbe, razen če prodajalec nemudoma in brez nepotrebnih nevšečnosti za kupca zamenja izdelek z napako z izdelkom brez napak ali odpravi napako;
      • zahteva zamenjavo blaga z napako z brezhibnim blagom ali odstranitev napake. Prodajalec je dolžan izdelek z napako zamenjati z izdelkom brez napak ali napako odpraviti v razumnem roku brez nepotrebnih nevšečnosti za kupca.
    3. Omejitev, navedena v a) točki 2. odst. ne velja, če je bil izdelek že zamenjan ali popravljen s strani prodajalca ali če prodajalec ni izpolnil obveznosti zamenjave izdelka z brezhibnim ali odprave napake.
    4. Potrošnik lahko namesto odprave napake, ki jo predlaga prodajalec, zahteva zamenjavo blaga z brezhibnim ali namesto zamenjave blaga zahteva odpravo napake, razen če je izbrani način kupca nemogoče uskladiti s prodajno pogodbo ali bi to zahtevalo prevelike stroške v primerjavi z načinom, ki ga predlaga prodajalec. Pri oceni presežka stroškov se upošteva vrednost blaga brez napake, vrsta in pomen napake ter nevšečnosti, ki bi jih kupec imel v primeru drugega načina rešitve reklamacije.
    5. Kupec ne more odstopiti od prodajne pogodbe, če je napaka zanemarljiva.
    6. Prodajalec lahko zavrne zahtevo kupca iz b) točke 2. odst., če blaga z napako ni mogoče uskladiti s prodajno pogodbo na način, ki ga izbere kupec, ali bi to zahtevalo prevelike stroške v primerjavi z drugim možnim načinom uskladitve s prodajno pogodbo. Stroške popravila ali menjave blaga nosi prodajalec.
    7. Če je kupec potrošnik in je bila stvarna napaka ugotovljena v enem letu od dneva izročitve prodanega blaga, se domneva, da je napaka oziroma njen vzrok obstajal v trenutku, ko je nevarnost prešla na potrošnika.
    8. Kupec, ki uveljavlja pravice iz naslova garancije, dostavi blago z napako na naslov prodajalca, ki je naveden v tem pravilniku. V primeru, da je kupec potrošnik, stroške dostave krije prodajalec.
    9. Prodajalec je odgovoren iz naslova jamstva, če je fizična napaka ugotovljena v roku 2 let. Zahtevek za odpravo napake ali zamenjavo prodane stvari za brezhibno zastara po poteku enega leta od dneva, ko je bila napaka ugotovljena. Če je kupec potrošnik, zastaralni rok ne sme prenehati pred potekom dveh let. V roku enega leta lahko kupec poda izjavo o odstopu od prodajne pogodbe ali znižanju cene zaradi napake na prodanem blagu. Če je kupec zahteval zamenjavo blaga z brezhibnim ali odpravo napake, začne rok za podajo izjave o odstopu od prodajne pogodbe ali znižanju cene teči z neveljavnim potekom roka za zamenjavo blaga ali odpravo napake.
    10. JČe je kupec, ki je potrošnik, zahteval menjavo blaga z napako ali odpravo napake ali je vložil izjavo za znižanje cene, pri čemer je opredelil znesek, za katerega se mora cena znižati, vendar pa prodajalec o zahtevi ni odločil v roku štirinajstih (14) koledarskih dni, se šteje, da je zahtevi ugodil.
    11. Če za blago, opisano na spletni strani dstreet-shop.si, velja garancija proizvajalca, se informacija o tem in vsebina garancije nahaja v opisu blaga, objavljenega na spletni strani spletne trgovine.
    12. Vse pravice potrošnika iz tega člena veljajo tudi za samostojnega podjetnika, ki ima enaka upravičenja kot potrošnik.
  8. Reklamacijski postopek

    1. Kupec ima pravico do vložitve reklamacijskega zahtevka za kupljeno blago, ki ga pošlje v pisni obliki na naslov prodajalca, ki je naveden v tem pravilniku, ali po elektronski pošti na naslov dstreetsi@dstreet.eu.
    2. Prodajalec je dolžan reklamacijski zahtevek rešiti in o tem obvestiti kupca v roku štirinajst (14) koledarskih dni od prejetja reklamacijskega zahtevka.
    3. Za obravnavo reklamacije mora kupec prodajalcu predložiti reklamirano blago skupaj z dokazilom o nakupu in opisom napak.
    4. Opis reklamacije mora vsebovati:

      • opis napake ali nastale težave,
      • datum ugotovitve napake,
      • priimek, ime, ime izdelka, ki je predmet reklamacije, naslov za korespondenco,
      • zahteva kupca glede vloženega reklamacijskega zahtevka.
    5. Osnovo za reklamacijo ne morejo predstavljati zlasti:

      • sklicevanje na okoliščine, povezane z nepravilnim delovanjem spletnega brskalnika, telekomunikacijskih povezav, popravila strežnika, ki jih mora ponudnik storitev izvesti z namenom vzdrževanja sistema,
      • druge okoliščine, povezane z dejavnostjo subjektov, za katere ponudnik storitev ne odgovarja,
      • mehanske poškodbe blaga, ki so posledica vzrokov, ki jih je mogoče pripisati kupcu (odrgnine, raztrganine, natrganje ali praske, odlepitev okraskov, zadrg, gume ipd.), in poškodbe blaga, ki so posledica pomanjkanja ali neustreznega vzdrževanja,
      • poškodbe, ki so nastale zaradi uporabe blaga, ki ni v skladu z njegovim namenom.
    6. Če prodajalec reklamacijskega zahtevka ni rešil in o tem obvestil kupca v roku iz 2. odst., se šteje, da je reklamacijskemu zahtevku ugodeno.
    7. Odgovor glede reklamacijskega zahtevka bo prodajalec posredoval kupcu v pisni obliki na papirju ali trajnem mediju in mu ga poslal po elektronski pošti ali na naslov, ki ga je kupec navedel v uporabniškem računu oz. med oddajo naročila.
  9. Odstop od prodajne pogodbe

    1. Kupec, ki je potrošnik (v tem členu imenovan »potrošnik«) in je sklenil prodajno pogodbo, ima pravico v roku štirinajstih (14) koledarskih dni odstopiti od nje brez navedbe razlogov.
    2. Obdobje za odstop od prodajne pogodbe začne teči, ko potrošnik prevzame blago ali ko tretja oseba, ki ni prevoznik in jo navede potrošnik, pridobi posest nad blagom. Zadostuje, da informacijo o odstopu od prodajne pogodbe v obliki nedvoumne izjave kupec pošlje po elektronski pošti na naslov prodajalca, ki je naveden v tem pravilniku, ali preko obrazca, ki je na voljo na spletni strani trgovine https://www.dstreet-shop.si.
    3. Po tem, ko potrošnik poda izjavo o odstopu od prodajne pogodbe, prodajalec potrošniku nemudoma pošlje potrdilo o prejemu izjave o odstopu od prodajne pogodbe na trajnem mediju, t. j. po elektronski pošti na naslov potrošnika, ki ga je le-ta navedel v obrazcu za registracijo ali ob oddaji naročila.
    4. Rok za odstop od prodajne pogodbe je štirinajst (14) koledarskih dni od dneva, ko potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo navede potrošnik, pridobi fizično posest nad blagom.
    5. Prodajna pogodba, od katere potrošnik odstopi, se šteje za nično.
    6. Če potrošnik pošlje izjavo o odstopu od prodajne pogodbe, preden je prodajalec sprejel ponudbo potrošnika, ponudba preneha veljati.
    7. Prodajalec bo takoj, vendar ne kasneje kot v štirinajstih (14) koledarskih dneh od prejema izjave potrošnika o odstopu od prodajne pogodbe, vrnil vsa izvedena plačila, vključno s stroški dostave blaga. Prodajalec izvede vračilo plačila po prejemu blaga ali potrdila o oddaji pošiljke s strani potrošnika, kar je prej.
    8. Prodajalec je dolžan potrošniku povrniti stroške najcenejšega načina dostave, ki ga ponuja prodajalec. Če je potrošnik izbral drug način dostave, prodajalec potrošniku ni dolžan povrniti dodatnih stroškov.
    9. Potrošnik je dolžan vrniti blago takoj, vendar ne kasneje kot v štirinajstih (14) koledarskih dneh od dneva odstopa od prodajne pogodbe. Za upoštevanje zgoraj navedenega roka zadostuje odprema blaga na naslov prodajalca (GLS/Pactic/OL/D-TEX, Cesta v Prod 84, Ljubljana, 1000, Slovenia) pred potekom zgoraj navedenega roka.
    10. V primeru odstopa od prodajne pogodbe potrošnik nosi samo stroške, ki so neposredno povezani z vračilom blaga.
    11. Potrošnik je odgovoren za zmanjšanje vrednosti blaga zaradi njegove uporabe na način, ki presega način, ki je potreben za ugotavljanje narave, lastnosti in delovanja blaga.
    12. Prodajalec vrne vsa plačila, ki jih je prejel od potrošnika, na enak način, kot jih je prejel, razen če se je potrošnik izrecno strinjal z drugačnim načinom vračila, ki zanj ne predstavlja nobenih stroškov.
    13. Pravice do odstopa od prodajne pogodbe nimajo potrošniki, ki so se odločili:

      • za nakup blaga, ki ga po odprtju embalaže ni mogoče vrniti zaradi zdravstvenih ali higienskih razlogov, če je bila embalaža po dostavi že odprta,
      • za nakup nemontažnih izdelkov, izdelanih po specifikaciji naročnika ali za uporabo v skladu z njegovimi individualnimi potrebami,
      • za nakup blaga, ki je po dostavi, zaradi svoje narave, trajno spojen z drugimi stvarmi.
    14. Pravico do odstopa od prodajne pogodbe v roku štirinajstih (14) koledarskih dneh brez potrebe po navedbi razlogov ima tudi samostojni podjetnik, ki ima enaka upravičenja kot potrošnik.
    15. Določbe od 2. do 13. odst. tega odstavka se smiselno uporablja tudi za samostojnega podjetnika posameznika, ki ima enaka upravičenja kot potrošnik.
  10. Prekinitev pogodbe o vodenju računa (izbris računa)

    1. Obe pogodbeni stranki (prodajalec in kupec) imata pravico prekiniti pogodbo o opravljanju elektronskih storitev kadar koli v času njenega trajanja brez navedbe razloga.
    2. Kupec pošlje izjavo volje na elektronski naslov prodajalca.
    3. Prodajalec pošlje kupcu izjavo volje po elektronski pošti ali na naslov, ki ga je navedel kupec v uporabniškem računu ali ob oddaji naročila.
  11. Prijava kršitev

    1. V primeru, da kupec ali drug subjekt meni, da vsebina, objavljena na spletnem mestu spletne trgovine, krši njegove osebnostne pravice ali veljavno zakonodajo, lahko o tem obvesti prodajalca.
    2. Prodajalec takoj sprejme vse ukrepe z namenom odstranitve take vsebine.
    3. Informacijo o zgoraj navedenem je treba poslati po elektronski pošti na naslov: dstreetsi@dstreet.eu.
  12. Brezplačne elektronske storitve

    1. Prodajalec za uporabnike opravlja naslednje brezplačne elektronske storitve:

      • Kontaktni obrazec
      • Vodenje uporabniškega računa
      • Pošiljanje spletnih novic uporabniku
    2. Prodajalec si pridržuje pravico do izbire in spremembe vrste, oblike, časa in načina dodeljevanja dostopa do izbranih storitev, o čemer pa uporabnike obvesti na način, ki velja za spremembo pravilnika.
    3. Storitev kontaktnega obrazca omogoča prek obrazca na spletni strani spletne trgovine poslati sporočila prodajalcu. Odstop od brezplačne storitve kontaktnega obrazca je možen kadar koli in pomeni prenehanje pošiljanja povpraševanja prodajalcu.
    4. Storitev vodenja uporabniškega računa je na voljo po registraciji pod pogoji, opisanimi v pravilniku, in vključuje zagotavljanje dostopa uporabniku do posebne nadzorne plošče uporabnika na spletni strani spletne trgovine, ki uporabniku omogoča spreminjanje podatkov, ki jih je le-ta posredoval ob registraciji, ter sledenje zgodovini tekočih in že zaključena naročil.
    5. Registriran uporabnik lahko prodajalcu poda zahtevek za izbris uporabniškega računa po elektronski pošti na naslov dstreetsi@dstreet.eu ali po pošti na naslov prodajalca, ki je naveden v tem pravilniku, pri čemer bo uporabniški račun izbrisan v roku štirinajstih (14) koledarskih dneh od dne prejema zahtevka s strani prodajalca.
    6. Prodajalec ima pravico uporabniku onemogočiti dostop do uporabniškega računa in brezplačnih storitev, če uporabnik ravna v škodo prodajalca ali drugih uporabnikov, krši zakonodajo ali določila pravilnika in če je onemogočenje dostopa do uporabniškega računa in brezplačnih storitev utemeljen zaradi varnosti, zlasti v primeru kršitev varnosti spletne trgovine s strani uporabnika. Onemogočenje dostopa do uporabniškega računa in brezplačnih storitev iz zgoraj navedenih razlogov traja toliko časa, kolikor je potrebno za rešitev zadeve, ki je podlaga za onemogočenje dostopa do uporabniškega računa in brezplačnih storitev. Prodajalec je dolžan uporabnika obvestiti o onemogočenju dostopa do uporabniškega računa in brezplačnih storitev po elektronski pošti na naslov, ki ga je uporabnik navedel v obrazcu za registracijo.
    7. Storitev pošiljanja novic oz. SMS-novic je distribucijska storitev, ki jo izvaja ponudnik po elektronski pošti ali v obliki besedilnega sporočila, poslanega na mobilni telefon, ki omogoča vsem uporabnikom storitve (tj. uporabnikom, ki so se strinjali s prejemanjem spletnih novic oz. SMS-novic) samodejno pošiljanje spletnih novic oz. SMS-novic, ki vsebujejo komercialne informacije o izdelkih, novosti in promocije v spletni trgovini. Prejemnik storitev lahko kadar koli in brez navedbe razloga odstopi od prejemanja novic, SMS-novic, in sicer tako da pošlje ustrezno zahtevo ponudniku storitev, zlasti po elektronski pošti na naslov: dstreetsi@dstreet.eu ali pisno na naslov prodajalca, ki je naveden v tem pravilniku.
  13. Končne določbe

    1. Za ta pravilnik velja poljska zakonodaja.
    2. Poleg tega je izključena uporaba konvencije Združenih narodov o pogodbah o mednarodni prodaji blaga.
    3. Potrošnik, ki kupuje v spletni trgovini, s stalnim prebivališčem na območju Evropske unije, je prav tako upravičen do varstva na podlagi zavezujočih predpisov države njegovega prebivališča.
    4. Potrošnik se z nakupom v spletni trgovini strinja z izključno pristojnostjo sodišč glede na sedež spletne trgovine, kar pomeni, da lahko potrošnik zahtevke za varstvo pravic potrošnika v zvezi s tem pravilnikom spletne trgovine, vloži na Poljskem ali v državi EU, v kateri ima prebivališče.
    5. Podjetje se z nakupom v spletni trgovini strinja z izključno pristojnostjo sodišč, pristojnih za sedež spletne trgovine.
    6. Informacije o blagu, objavljene na spletni strani, ne predstavljajo ponudbe v smislu veljavnih predpisov.
    7. Prodajalec odgovarja za neizpolnjevanje ali nepravilno izpolnjevanje prodajne pogodbe v skladu z določbami civilnega zakonika, ob upoštevanju določb 8. odst. tega člena.
    8. Pri pogodbah, sklenjenih s kupci, ki so podjetja, je prodajalec odgovoren samo v primeru namerne škode in v mejah dejanske škode, ki je nastala podjetju.
    9. Promocije v spletni trgovini se medsebojno ne združujejo, razen če drugače ne določa pravilnik predmetne promocije. Spletna trgovina ni odgovorna za povezovanje dveh ali več promocij zaradi napak v informacijskem sistemu. Trgovina bo takšno naročilo preklicala.
    10. Kupec se lahko pridruži programu zvestobe, katerega pogoji so navedeni na spletni strani https://www.dstreet-shop.si. Program zvestobe se ne povezuje z drugimi promocijami.
    11. Pravilnik za vsako promocijo je vedno objavljen na spletni strani trgovine na naslovu https://www.dstreet-shop.si.
    12. V največji možni meri, ki jo dovoljuje zakonodaja, prodajalec ni odgovoren za blokiranje pošiljanja sporočil na e-poštni naslov, ki ga je posredoval uporabnik, s strani skrbnikov e-poštnih strežnikov ter za odstranjevanje in blokiranje e-pošte s programsko opremo, nameščeno na računalniku, ki ga uporablja uporabnik.
    13. Vsebina tega pravilnika, objavljenega na spletni strani https://www.dstreet-shop.si, je lahko kadar koli natisnjena ali trajno shranjena na potrošnikovem trajnem mediju.
    14. Prodajalec si pridržuje pravico do sprememb pravilnika zaradi pomembnih razlogov.
    15. Sprememba pravilnika postane veljavna v roku, ki ga določi prodajalec, vendar ne krajšim od sedem (7) koledarskih dni od trenutka objave novega pravilnika na spletni strani. Naročila, ki jih je kupec oddal pred veljavnostjo sprememb, se izvedejo na podlagi obstoječega pravilnika.
    16. V primeru spora, zlasti v povezavi s sklenitvijo prodajne pogodbe, si bosta pogodbeni stranki prizadevali rešiti spor sporazumno.
    17. Vsak kupec lahko uveljavlja pravico do izvensodnih načinov za reševanje reklamacij in pravnih sredstev z mediacijo. Potrošnik lahko uveljavlja pravico do izvensodnih načinov za reševanje reklamacij in pravnih sredstev tako, da vloži pritožbo prek spletne platforme ODR Evropske unije, ki je na voljo na spletni strani http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
    18. Pogodbe s prodajalcem so sklenjene v poljskem jeziku.
    19. Pravilnik začne veljati z dnem 1. 1. 2021.
    20. Pravilnik, ki velja do dne 31. 12. 2020, je na voljo na tem naslovu.
pixel