FAQ
POGOSTO ZASTAVLJENA VPRAŠANJA
Ali lahko vrnem kupljeni izdelek?
Seveda! Naročnik, ki je sklenil pogodbo na daljavo, lahko od nje odstopi, brez navedbe razlogov, v roku štirinajst (14) dni od dne prevzema naročenega blaga ali od dne, ko je tretja oseba, pooblaščena s strani naročnika, prevzela pošiljko.
Za odstop od pogodbe mora naročnik o tem obvestiti prodajalca v obliki nedvoumne izjave o odstopu od pogodbe ali izpolni obrazec za odstop od pogodbe in ga pošlje po elektronski pošti na naslov dstreetsi@dstreet.eu Predloga obrazca je na voljo tukaj. Uporaba obrazca ni obvezna. Po elektronski pošti na naslov dstreetsi@dstreet.eu lahko pošljete kakršen koli drug dokument, ki je enakovreden izjavi za odstop od pogodbe. Naročnik, ki ima ustvarjen račun v spletni trgovini, lahko samostojno doda vračilo v zavihku, ki je na voljo na njegovem računu v sistemu spletne trgovine.
Kako vrnem kupljeno blago?
Izdelke nam pošljite po pošti skupaj z računom in izpolnjenim obrazcem na naslov:
- "D-TEX" Sp. z o.o.
- ul. Jana Długosza 5
- 98-300 Wieluń
Če nimate možnosti natisniti obrazca, lahko spodnje podatke napišete na roke in jih priložitek pošiljki:
- Uporabniško ime iz spletne trgovine ali številka naročila,
- Ime, priimek in telefonska številka,
Kdaj lahko pričakujem vračilo kupnine?
Vračilo kupnine lahko, v skladu z zakonsko določenimi pravili, pričakujete najkasneje v roku 14 dni od prejema vrnjenega blaga s strani podjetja Dsteet.
Ne pozabite:
- Kupec izvede vračilo na lastne stroške. Ti stroški niso predmet povračila.
- Ne pošiljajte nam paketov z odkupnino, saj nimamo tehničnih možnosti za prevzem takih pošiljk.
Glede na varnost in hitrost dostave priporočamo, da nam pošiljko pošljete s kurirsko službo.
Kdaj bom prejel/-a vračilo kupnine?
Vračilo kupnine boste prejeli, takoj ko vrnjeno blago prejmemo v naše skladišče in ga preverimo. Običajno to ne traja dlje kot 14 dni. Status vračila lahko preverite v spletni trgovini ali s pomočjo sledilne številke kurirske službe, s katero ste nam vrnili blago.
Kako oddati reklamacijski zahtevek za izdelek?
Podrobne informacije na temo reklamacij najdete v naši spletni trgovini pod zavihkom Vračila in reklamacije.
V kolikšnem času lahko podam reklamacijski zahtevek za izdelek?
Za vse izdelke, kupljene v trgovini, ste upravičeni do podanja reklamacijskega zahtevka iz naslova napak, ki pomenijo neskladnost blaga s pogodbo, 2 leti od dneva nakupa, v skladu z zakonom z dne 30. maja 2014 o pravicah potrošnikov.
Koliko časa traja obravnava reklamacije?
Reklamacije rešimo najkasneje v roku 14 dni od datuma prejema izdelka, ki je predmet reklamacije.
Kako oddati naročilo?
Podrobne informacije o pravilnem postopku nakupovanja najdete v zavihku Kako nakupovati?.
Ali lahko oddam naročilo po elektronski pošti ali telefonu?
Seveda! Naročila sprejemamo tudi po elektronski pošti (dstreetsi@dstreet.eu) in telefonu na telefonski številki 42 278 44 44. Tako oddana naročila se plačajo samo po povzetju, strošek dostave pa znašajo 20 PLN. V primeru takih naročil ne morete koristiti kod za popust.
Kakšen je rok izvedbe naročila?
Rok za izvedbo naročila je odvisen od izbranega načina plačila in dostave. Naročila, za katera se plača po povzetju ali s pomočjo PayU/PayPal, odpremimo v roku 2 delovnih dni. V primeru plačilo z bančnim nakazilom naročilo odpremimo, potem ko je plačilo vidno na našem bančnem računu, kar pa podaljša čas izvedbe naročila do 5 delovnih dni.
Koliko časa traja obdelava naročila?
Naročila, za katera se plača po povzetju ali s pomočjo PayU/PayPal, odpremimo v roku 2 delovnih dni. V primeru plačilo z bančnim nakazilom naročilo odpremimo, potem ko je plačilo vidno na našem bančnem računu, kar pa podaljša čas izvedbe naročila do 5 delovnih dni. Naročila obdelujemo od ponedeljka do petka. Naročila, oddana po 14:00 uri, obdelamo naslednji delovni dan. Paketov ne pošiljamo v soboto, nedeljo in praznike.