Varno nakupovanje

Vračila in reklamacije

Spoštovani,

če se vam naročeni izdelki ne podajo, vam niso všeč ali jih želite vrniti iz kakršnega koli drugega razloga, potem jih pošljite nazaj skupaj z računom in izpolnjenim obrazcem. Če nimate možnosti natisniti obrazca, lahko spodnje podatke napišete na roke in jih priložite k pošiljki:
  • Uporabniško ime iz spletne trgovine in številka naročila,
  • Ime, priimek in telefonska številka,
  • Naslov za vračilo,
  • Model, velikost in barvo vrnjenih izdelkov.
PODATKI ZA POŠILJANJE: GLS/Pactic/OL/D-TEX, Cesta v Prod 84, Ljubljana 1000, Slovenia
POZOR: Blago skrbno zapakirajte, da se le-to ne bo med prevozom poškodovalo.

VRAČILA


Kupec, ki je hkrati potrošnik in je pogodbo sklenil na daljavo, lahko od nje odstopi brez navedbe razlogov, pri čemer mora odstop podati pisno v roku 14 dni. Za upoštevanje roka se šteje, da je kupec poslal izjavo za odstop od pogodbe pred potekom roka. Kupec lahko izjavo pošlje po elektronski pošti na naslov sklep@dstreet.pl ali na naslov: »D-TEX« Sp. z o.o., ul. Długosza 5, 98-300 Wieluń, Poljska.
  1. V primeru odstopa od pogodbe se šteje, da pogodba ni bila sklenjena in potrošnik nima nobenih obveznosti. To, kar sta pogodbenici na podlagi pogodbe že uresničili, morata vrniti v nespremenjenem stanju, razen če bila sprememba potrebna v okviru tekočega poslovanja. Blago mora biti vrnjeno najkasneje v roku 14 dni. Če je potrošnik izvedel kakršno koli predplačilo, mu tečejo zakonske obresti od dneva predplačila.
  2. Prodajalec izvrši vračilo na potrošnikov izbrani tekoči račun. Obveščamo vas, da ne prevzemamo paketov z odkupnino.
  3. 14-dnevni rok, v katerem lahko potrošnik odstopi od pogodbe, se v primeru prodaje blaga šteje od dne vročitve blaga in v primeru zagotavljanja elektronskih storitev od dne sklenitve pogodbe.
  4. Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe, sklenjene na daljavo, v naslednjih primerih:
    • Zagotavljanja storitev, s strinjanjem potrošnika, pred potekom roka iz točke 3.
    • Zvočnih in vizualnih posnetkov in posnetkov, ki so zapisani na nosilcih podatkov, potem ko je potrošnik odstranil njihovo originalno embalažo.
    • Pogodb, ki se nanašajo na storitve, katerih cena ali kupnina je odvisna izključno od gibanja cen na finančnem trgu.
    • Storitev z lastnostmi, ki jih je določil potrošnik v oddanem naročilu, ali lastnostmi, ki so s potrošnikom tesno povezane.
    • Storitev, ki zaradi njihove narave ne morejo biti vrnjene ali katerih predmet je hitro pokvarljiv.
    • Dostavljanja tiskovin.
    • Storitev na področju iger na srečo.
NE POZABITE:
  • Kupec izvede vračilo na lastne stroške. Ti stroški niso predmet povračila.
  • Obveščamo vas, da nimamo tehničnih možnosti za prevzem pošiljk z odkupnino ali pošiljk, oddanih v paketomat in na prevzemnih točkah.

REKLAMACJE


Reklamacije iz naslova neskladnosti blaga s prodajno pogodbo:

  1. Osnovo in obseg odgovornosti prodajalca do kupca, ki je fizična oseba in kupi izdelek za namene, ki niso povezani s poklicno ali poslovno dejavnostjo, za neskladnost izdelka s prodajno pogodbo podrobneje opredeljuje zakon o posebnih pogojih prodaje potrošnikom in spremembi civilnega zakonika z dne 27. julija 2002 (Ur. l. Republike Poljske št. 141, poz. 1176, kakor je bil spremenjen).
  2. Obvestila o neskladnosti izdelka s prodajno pogodbo in zahtevke lahko oddate po elektronski pošti na naslov dstreetsi@dstreet.eu ali po pošti na naslov: »D-TEX« Sp. z o.o., ul. Długosza 5, 98-300 Wieluń, Poljska. Če je to možno in nujno potrebno za oceno neskladnosti blaga s pogodbo, mora kupec blago poslati na zgoraj navedeni naslov. Obveščamo vas, da ne prevzemamo paketov z odkupnino.
  3. Prodajalec mora na reklamacijski zahtevek naročnika odgovoriti najkasneje v roku 14 dni. Prodajalec posreduje odgovor na način, ki ga je izbral kupec.
  4. V primeru blaga z garancijo, prodajalec obvešča, da garancija za prodano potrošniško blago ne izključuje, omejuje ali prekinja pravic kupca, ki izhajajo iz neskladnosti blaga s pogodbo.

Reklamacije, ki se nanašajo na zagotavljanje elektronskih storitev s strani izvajalca storitev, in ostale reklamacije, povezane z delovanjem spletne strani:

  1. Reklamacijske zahtevke, povezane z nudenjem elektronskih storitev prek spletne strani, in ostale reklamacijske zahtevke, povezanem z delovanjem spletne strani, lahko naročnik storitev odda po elektronski pošti na naslov dstreetsi@dstreet.eu ali pisno na naslov »D-TEX« Sp. z o.o., ul. Długosza 5, 98-300 Wieluń, Poljska.
  2. Priporočamo, da kupec v reklamacijskem zahtevku navede kar največ informacij in okoliščin glede predmeta reklamacije, zlasti pa vrsto in datum ugotovitve nepravilnosti ter podatke za stik. To bo namreč bistveno olajšalo in pospešilo postopek reševanja reklamacijskega zahtevka.
  3. Izvajalec storitev mora reklamacijski zahtevek rešiti najkasneje v roku 14 dni.
  4. Izvajalec storitev posreduje odgovor glede reklamacije na način, ki ga je izbral naročnik storitev.
Vračila in reklamacije – najpogosteje zastavljena vprašanja - (preberi več ...)
Vabimo vas tudi, da stopite v stik z našim oddelkom za pomoč strankam. Z veseljem vam bomo pomagali!
pixel