Varno nakupovanje

FAQ: NAROČILA

bar
paragraph start

KAKO VAM LAHKO POMAGAMO?

Skontaktuj się z nami

Kontaktirajte

e-mail: dstreetsi@dstreet.eu

pon-pet 08:00-15:00

Pomoc z zamówieniami
Pomoc z płatnościami
Pomoc z produktami
Pomoc z wysyłką zamówienia i dostawą
Pomoc ze zwrotami i reklamacjami
Pomoc z rejestracją i zarządzaniem kontem

NAROČILA

Kako oddati naročilo?

Podrobne informacije o pravilnem postopku nakupovanja najdete v zavihku Kako nakupovati?.

Ali lahko oddam naročilo po elektronski pošti ali telefonu?

Seveda! Naročila sprejemamo tudi po elektronski pošti (dstreetsi@dstreet.eu) in telefonu na telefonski številki 42 278 44 44. Tako oddana naročila se plačajo samo po povzetju, strošek dostave pa znašajo 20 PLN. V primeru takih naročil ne morete koristiti kod za popust.

Kakšen je rok izvedbe naročila?

Rok za izvedbo naročila je odvisen od izbranega načina plačila in dostave. Naročila, za katera se plača po povzetju ali s pomočjo PayU/PayPal, odpremimo v roku 2 delovnih dni. V primeru plačilo z bančnim nakazilom naročilo odpremimo, potem ko je plačilo vidno na našem bančnem računu, kar pa podaljša čas izvedbe naročila do 5 delovnih dni.

Ali lahko spremenim naročilo in način plačila?

Za spremembo oddanega naročila, tj. odstranitev enega izmed izdelkov ali sprememba izbranega načina plačila, v najkrajšem možnem času stopite v stik s službo za pomoč strankam po elektronski pošti (dstreetsi@dstreet.eu) ali telefonu (42 278 44 44). Spreminjanje naročila, potem ko je bila pošiljka že odpremljena, ni mogoče.

Naročilo lahko prekličete po elektronski pošti dstreetsi@dstreet.eu tako, da nam pošljete obvestilo o preklicu naročila in ponovno oddate naročilo s pravilnimi podatki. Odprema „neželenega" naročila bo zaustavljena, če paket še ni bil odposlan.

Če naročim dva izdelka, vendar ločeno, ali ju lahko prejmem v enem paketu?

Obstaja možnost združevanja dveh ali več naročil v en paket, če še nobeno od oddanih naročil ni bilo odpremljeno. Za koriščenje možnosti brezplačne dostave za nakupe nad 150 PLN, morajo biti izbrani izdelki naročeni v enem naročilu.

Ali lahko preverim, kaj se dogaja z mojim naročilom?

Osnovna informacija o naročilu predstavlja njegov status, ki si ga lahko ogledate na svojem računu. Poleg tega registriranim uporabnikom omogočamo možnost sledenja pošiljke, ki uporabnika preusmeri na spletno stran kurirske službe. Tam so navedene natančne informacije o lokaciji dane pošiljke.

Kako se lahko prepričam, da je bilo naročilo uspešno oddano?

Po oddaji naročila boste po elektronski pošti prejeli potrditev naročila. Takoj ko bo paket zapustil naše skladišče, boste po elektronski pošti prejeli povezavo za sledenje pošiljki, s pomočjo katere boste vedno vedeli, kje se trenutno nahaja vaš paket.

Ne pozabite, da funkcija ni na voljo takoj.

Kaj lahko naredim, če moja koda za popust ni sprejeta?

V primeru težav z upoštevanjem kode za popust se prepričajte, da ni prišlo do spodaj navedenih težav:

  • Koda za popust ima določeno veljavnost;
  • Za izdelke, za katere želite uporabiti kodo za popust, veljajo posebni promocijski pogoji;
  • Za tekoče naročilo niste uporabili nobene druge kode za popust.

Predlagamo, da kode za popust ne vpisujete ročno, ampak jo skopirate in prilepite v posebno polje. Tako ste lahko prepričani, da je vpisana koda pravilna.

Ali se kode za popust združujejo?

Ne, na žalost, ne nudimo možnosti združevanja kuponov. Pri enem naročilu lahko uporabite samo en kupon.

Ali lahko uporabim kodo za popust po zaključku oddaje naročila?

Kupon lahko unovčite izključno v košarici pred oddajo naročila. Zaradi tehničnih razlogov uporaba kuponov po oddaji naročila ni mogoča. Kupon za popust lahko uporabite pri naslednjem naročilu. Ne pozabite, da imajo nekatere kode za popust omejen datum veljavnosti.

Pozabil/-a sem vnesti kodo za popust med oddajo naročila, ali lahko kljub temu koristim popust?

Zaradi tehničnih razlogov, na žalost, uporaba kode za popust po oddaji naročila ni mogoča. Kupon za popust lahko uporabite pri naslednjem naročilu v spletni trgovini Dstreet.

Ali lahko prekličem koriščenje vpisane kode za popust?

Seveda! Pojdite na možnost „Moj račun", izberite zavihek »Popusti«, označite aktivni popust in kliknite na „Deaktiviraj".

Moje naročilo je bilo poslano na nepravilni naslov. Ali lahko spremenim naročila po oddaji naročila?

Po oddaji naročila, njegovo spreminjanje ni mogoče, npr. sprememba načina dostave ali velikosti izdelka.

Le kratek čas po prejemu potrdila o oddaji naročila lahko spremenite naslov za dostavo ali velikosti/modela. Kljub temu vas prosimo za razumevanje, da v nekaterih primerih spremembe niso mogoče. Če želite preveriti svoje naročilo, stopite v stik z našo službo za pomoč strankam ali pojdite na svoj profil v spletni trgovini in kliknite na zavihek „NAROČILA IN MOŽNOSTI". Preden oddate naročilo, se prepričajte, da je navedeni naslov za dostavo pravilen. Morebitne spremembe vnesite pred zadnjim korakom oddaje naročila.

pixel