Varno nakupovanje

FAQ: POŠILJANJE IN DOSTAVA NAROČILA

bar
paragraph start

KAKO VAM LAHKO POMAGAMO?

Skontaktuj się z nami

Kontaktirajte

e-mail: dstreetsi@dstreet.eu

pon-pet 08:00-15:00

Pomoc z zamówieniami
Pomoc z płatnościami
Pomoc z produktami
Pomoc z wysyłką zamówienia i dostawą
Pomoc ze zwrotami i reklamacjami
Pomoc z rejestracją i zarządzaniem kontem

POŠILJANJE IN DOSTAVA NAROČILA

Kako so paketi dostavljeni?

Pošiljke, tako kot že plačane kot tiste s plačilom po povzetju, pošljemo s kurirskimi službami GLS, InPost, DPD ali pošto.

Koliko časa traja obdelava naročila?

Naročila, za katera se plača po povzetju ali s pomočjo PayU/PayPal, odpremimo v roku 2 delovnih dni. V primeru plačilo z bančnim nakazilom naročilo odpremimo, potem ko je plačilo vidno na našem bančnem računu, kar pa podaljša čas izvedbe naročila do 5 delovnih dni. Naročila obdelujemo od ponedeljka do petka. Naročila, oddana po 14:00 uri, obdelamo naslednji delovni dan. Paketov ne pošiljamo v soboto, nedeljo in praznike.

Kakšen je strošek dostave?

Podrobne informacije o stroških in rokih dostave najdete na naši spletni strani v zavihku Stroški in čas dostave.

Ali lahko naročim dostavo na naslov, ki je drugačen od naslova, navedenega v mojem uporabniškem računu?

Naročilo lahko dostavimo na poljubni naslov, ki ga navedete ob oddaji naročila. V koraku 'Vaši podatki' izberite 'Dostava na drugi naslov'.

Ali pošiljate naročila v tujino?

Da, vendar za pošiljke v tujino velja ločen cenik za dostavo. Točne stroške dostave v tujino najdete v zavihku Stroški in čas dostave.

Ali bo kurir stopil v stik z mano pred vročitvijo pošiljke?

Kurirji niso dolžni stopiti v stik s prejemnikom pošiljke pred njeno vročitvijo, zato vam tega, žal, ne moremo zagotoviti.

Katere dokumente prejmem v paketu?

K vsakemu naročilu vedno priložimo potrdilo o naročilu in fiskalni račun oz. račun na podjetje (odvisno od možnosti, ki ste jo izbrali ob oddaji naročila).

Kaj se zgodi, če me v času dostave pošiljke ne bo doma?

Ne skrbite! Kurir vam bo pošiljko poskusil vročiti ponovno. Po dveh neuspelih poskusih vročitve se bo status pošiljke spremenil na 'Vračilo k pošiljatelju'. Pošiljka se bo za kratek čas vrnila v lokalno skladišče kurirske službe in bila potem vrnjena k nam. Na žalost nimamo vpliva na točen čas dostave vaše pošiljke. To imejte v mislih pri vnosu naslova za dostavo.

Pošiljke nisem prejel/-a v dogovorjenem času. Kaj lahko naredim?

Če pošiljke niste prejeli v roku 3–7 delovnih dni od oddaje naročila, prosimo, stopite z nami v stik po elektronski pošti ali telefonu. Sporočite nam svoje uporabniško ime ali številko naročila, naš svetovalec pa bo preveril stanje pošiljke. V primeru kakršnih koli težav, vam jih bo pomagal rešiti.

Ali lahko naročeno blago prevzamem osebno?

Dstreet.pl prodaja samo po pošti, zato ne omogočamo osebnega prevzema naročenega blaga ter reklamacij in vračil na kraju samem.

Ali lahko pridobim informacije o lokaciji pošiljke, ki jo pričakujem?

Da. Prejeli boste elektronsko sporočilo s sledilno številko in informacijami o načinu sledenja statusa pošiljke. Po kliku na povezavo, ki jo boste prejeli v elektronskem sporočilu, boste samodejno preusmerjeni na stran, ki omogoča sledenje statusa pošiljke. Dodatne informacije najdete na strani 'Sledenje pošiljki'.

Kaj lahko naredim, če prejmem poškodovano pošiljko?

V tem primeru izpolnite zapisnik o poškodovani pošiljki v prisotnosti kurirja. Prosimo, da nas o nastali situaciji obvestite takoj. Potrudili se bomo, da bomo nastalo težavo rešili kar najhitreje.

V primeru, da se kurir ne strinja s tako rešitvijo, ne pozabite (eventualno spomnite špediterja), da bo moral kurir v primeru škode priti ponovno in skupaj z vami izpolniti zapisnik.

V trenutku ugotovitve škode in priprave zapisnika, pošiljka ostane pri naslovniku. Zagotavljamo vam, da vam bomo pomagali pri postopku vračila blaga v našo trgovino in pri nadaljnjem postopku reševanja zadeve.

pixel