Varno nakupovanje

FAQ: REGISTRACIJA V RAČUNU

bar
paragraph start

KAKO VAM LAHKO POMAGAMO?

Skontaktuj się z nami

Kontaktirajte

e-mail: dstreetsi@dstreet.eu

pon-pet 08:00-15:00

Pomoc z zamówieniami
Pomoc z płatnościami
Pomoc z produktami
Pomoc z wysyłką zamówienia i dostawą
Pomoc ze zwrotami i reklamacjami
Pomoc z rejestracją i zarządzaniem kontem

REGISTRACIJA IN RAČUN

Kako se registriram v spletni trgovini?

Za registracijo v spletni trgovini kliknite na gum 'Vpiši se' in nato 'Registriraj se'. V naslednjem koraku vpišite vse zahtevane podatke. Po kliku na gum 'REGISTRIRAJ RAČUN' boste po elektronski pošti prejeli povezavo za aktivacijo vašega računa. Po kliku na povezavo boste lahko začeli z nakupovanjem v spletni trgovini.

Pozor! Prosimo, preverite tudi mapo z nezaželeno pošto.

Ali moram za nakup imeti uporabniško ime in geslo?

Ne, uporabniško ime in geslo nista obvezna za oddajo naročila. Nakup lahko opravite tudi brez registracije. V tem primeru pa ne morete preveriti svoje zgodovine nakupov. Pri naslednjih naročilih boste morali ponovno vnesti podatke za dostavo. Ne boste imeli priložnosti pridobiti popustov, ki jih nudimo našim rednim strankam.

Kakšne so prednosti registracije računa v spletni trgovini?

Prednosti so predvsem to, da lahko sledite svojemu naročilu, shranite podatke za izstavitev računa, oddajate obrazce za vračilo in reklamacijo ter lažje stopite v stik z oddelkom za pomoč strankam glede vaših naročil.

Kaj moram narediti, če pozabim geslo?

Če pozabite svoje geslo, kliknite na gumb 'POZABLJENO GESLO' in vpišite svoj elektronski naslov, ki ste ga vpisali ob registraciji. Na navedeni elektronski naslov boste prejeli novo geslo.

Ali lahko spremenim oz. dopolnim podatke o naslovu, ki sem jih vpisal/-a med registracijo?

Da, to naredite tako, da po vpisu kliknete na napis 'Urejanje podatkov'.

pixel